پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250541
دست پاچگي آمريکايي‌ها در سالگرد شهادت حاج قاسم/ خبرپراکني ليبرال‌ها براي پنهان کردن ضعف نظامي يانکي‌ها
تاریخ انتشار : 1399/10/15 09:59:07
نمایش : 1284
آمريکايي ها و همدستان ليبرال آنها سعي مي کنند با خبرپراکني درباره ورود و خروج ناو و هواپيماهاي جنگنده آمريکايي در منطقه خيلج فارس ضعف نظامي يانکي ها را بپوشانند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هراس افکني يکي از حربه هاي جريان ليبرال در کشورمان بوده که سعي مي کند با ايجاد تنگناي فکري براي افکارعمومي راهي که به اهداف سياسي اين جريان سياسي منتهي مي شود را روبروي آنان قرار دهد.

اخيرا در سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سليماني که دشمنان از بيم انتقام سخت ايران اسلامي با دست پاچگي دست به تحرکاتي زدند برخي از رسانه هاي داخلي وابسته به ليبرال ها به طور عکس سعي کردند دشمن را مقتدر نشان دهند. اين درحالي بود که در سال گذشته که ايران با موشک پايگاه عين الاسد را هدف قرار داد آمريکايي ها نه تنها جرات پاسخگويي به خود ندادند بلکه تا مدت ها تلفات حمله موشکي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را کتمان مي کردند اما آمارها از رسانه هاي مختلف درز پيدا مي کرد.

رسانه هاي ضدانقلاب از جمله بنگاه سخن پراکني بي بي سي فارسي و همچنين رسانه سعودي ايران اينترنشنال سعي کردند اين فضاسازي ها را انجام دهند. اما متاسفانه برخي از رسانه هاي داخلي نيز با پررنگ کردن اخبار اين حرکات انفعالي به آنها ضريب دادند.

اين درحالي بود که تحليل رسانه‌هاي خارجي از انفعال نظامي آمريکا در سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني حکايت داشت.

در همين رابطه، روزنامه روسي  «نزاويسيمايا گازتا» در تحليلي نوشت: «تخليه سفارت آمريکا در بغداد به نشانه اين است که امريکا نمي خواهد وارد درگيري تازه با ايران در سالگرد شهادت سردار قاسم سليماني شود. اين روزنامه پيش بيني کرد که از تهران و نيروهاي حامي اش در عراق انتظار مي رود که براي انتقام گيري، دست به اقدام نماديني بزنند.»

همچنين، روزنامه الراي اليوم نيز در آستانه سالگرد شهادت سردار قاسم سليماني و المهندس نوشت: «مطمئنا انتقام ايراني،عراقي و اسلامي از ترامپ و تيم او در زمان مناسب صورت خواهد گرفت و اين جنايت کار از اين مجازات به هيچ عنوان فرار نخواهد کرد.»

اما به راحتي مي توان از اين تحرکات عمق واهمه آمريکايي ها را از انتقام ايران ديد. ايران تنها کشوري است که پس از اينکه به يک پايگاه رسمي و نظامي آمريکايي حمله کرد و آنرا به تلي از خاکستر تبديل کرد از سوي آمريکايي ها هيچ واکنشي مشاهده نکرد. همين مسئله هيمنه هژموني آمريکا در منطقه را به شدت خدشه دار کرد تا به امروز که ديده مي شود اخباري ضد و نقيض از رفتن و ماندن ناو و هواپيماهاي بمب افکن اين کشور در منطقه منتشر مي شود. 

حالا سرپرست پنتاگون در بيانيه‌اي که در سايت وزارت دفاع آمريکا منتشر شد؛ از تصميم براي متوقف کردن روند خروج ناو هواپيمابر «يواس‌اس نيميتز» از خاورميانه خبر داد.

 درواقع آمريکايي ها سعي مي کنند با خبرپراکني در اين حوزه و پررنگ کردن آن خلا اقتدار نظامي خود را پر کنند اما هر چه اين اخبار بيشتر مي شود نشان دهنده ترس و واهمه آنها از تحقق وعده انتقام ايران اسلامي است.

انتهاي پيام/

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html